Тук може да прочетете отговорите на често задавани въпроси. Кликнете върху въпроса, който Ви интересува, за да получите отговор
ПРОДУКТИ И ЦЕНИ
⟩ Оригинални ли са продуктите в Studio Sense?
Да, всички продукти предлагани в Studio Senseса 100% оригинални, с доказан производител.
⟩ Цените на стоките включват ли ДДС?
Да, всички цени на стоки и доставки на сайта са посочени с вкл. ДДС 20%.
⟩ Цените на стоките включват ли сума за доставка?
Не. Цените на стоките са отделно от стойността на доставката. Сумата, която дължите за доставка се определя от много фактори (обем, тегло, място на доставка, доставчик, срок и др.) и е различна за всеки продукт. Studio Sense Ви предлага безплатна доставка при минимална сума продукти 1000 лв.
⟩ Правите ли индивидуални оферти и цени за количества?
Studio Sense има гъвкава ценова политика. Можете да се възползвате от индивидуална оферта при посещение на някой от нашите обекти и уточняване на параметрите на поръчката.
⟩ Има ли допълнителни отстъпки от цените на сайта?
Studio Sense предлага максималните нива на отстъпки за даден продукт. Това позволява да планирате по-добре, да харчите по-малко и да купувате качествена стока. Тъй като държим нашите клиенти да са доволни, предлагаме план за допълнителни отстъпки.
При покупка на стоки на стойност (без сумата за доставка):
- над 1 000 лв – безплатна доставка
- над 5 000 лв – допълнително -2% + безплатна доставка
- над 10 000 лв – допълнително -5% + безплатна доставка
- над 15 000 лв – допълнително -8% + безплатна доставка
- над 20 000 лв – допълнително -10% + безплатна доставка
⟩ Достоверни ли са цветовете на стоките?
Доколкото цветовете се променят на различните монитори, те са ориентировъчни. Не се ангажираме, че цветовете на рекламните снимки са 100% реалистични. Studio Sense не винаги разполага с пълен набор снимки на всички цветови варианти, предлагани от производителите на дадена стока.
⟩ Какви аксесоари са включени в цените на продуктите?
На изображенията често има аксесоари и допълнения към основния продукт, които се предлагат за окомплектовка с него или само го допълват естетически. Прочетете внимателно описанието съпътстващо продукта, за да се информирате какво включва цената и как се променя тя, в зависимост от добавените аксесоари.
⟩ Артикулните номера на продуктите съвпадат ли с тези на производител?
Да, артикулните кодове на продуктите в Studio Sense са идентични с тези на производител (с изключение на случаите, когато такива не са ни предоставени), така ние Ви улесняваме при търсене на точния продукт.
ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА
⟩ Как да поръчам от Studio Sense?
Да направите заявка при нас е повече от лесно:
- За да сложите продукт в количката, кликнете на бутона “Добави в количката“ в описанието на избрания продукт, като посочите желаните опции.
- Когато всички желани продукти са в количката, можете да завършите поръчката с бутон „Поръчка“.
- Попълнете своите данни, изберете начин на плащане. С натискане на бутон "Финализирай поръчката", вашата поръчка се изпраща към нашите консултанти.
- Ако имате въпроси в процеса на избор, регистрация или поръчка, не се колебайте да се свържете с нашите консултанти на посочените в сайта телефони.
⟩ Кой може да поръчва в Studio Sense?
Всеки. Вече знаете, че Studio Sense е за всички – частни клиенти, майстори, архитекти, компании. Всеки, който търси добра цена и добро качество е добре дошъл при нас.
⟩ Какви са сроковете за доставка на продуктите?
Studio Sense предлага различни групи продукти, чиято наличност варира във всеки един момент. Повечето стоки са наличини и при получаване и обработка на поръчката, се изпращат веднага към клиентите. Някои от продуктите имат по-дълги срокове на доставка, а отделни продукти са поръчкови и се доставят специално по индивидуална поръчка, не се поддържат на склад.
⟩ Можете ли да дадете конкретна дата за доставка?
Сроковете на доставка зависят от актуалната наличност на продукта и готовността на доставчика на едро да ни снабди с него. Сроковете на доставка, които можем да дадем са ориентировъчни, но не обвързващи. Ако поръчате няколко продукта с различна наличност, то за изпълним срок на доставка се счита най-дългият срок, с оглед изпълнение на поръчката като една доставка и по-ниски транспортни разходи. Можете да разделите поръчките си и да получите отделни стоки по-рано, заплащайки съответните разходи за доставка.
⟩ Как се извършва доставката на поръчката ми?
Доставката се извършва от наш склад/магазин, в който стоката бива опакована и подготвена за доставка от партньорска фирма за куриерски услуги. В момента на получаване и обработка на вашата поръчка, ще получите потвърдителен имейл от нас, че тя е получена и обработена. При изпращане на поръчката към вашия адрес, ние ще ви информираме с писмо, което съдържа информация за проследяване на пратката и контакт с куриерската фирма.
⟩ До кои населени места се извършва доставката?
Нашите куриери доставят до всяка точка на България. В повечето случаи тарифите за доставка са уеднаквени с цел подобряване качеството на обслужване на нашите клиенти от цялата страна. Моля, информирайте се за условията за конкретно местоположение на доставка.
⟩ Ще бъда ли уведомен за доставката?
Да. Ще бъдете информирани своевременно за процеса на изпращане и доставяне на поръчката.
⟩ Мога ли да получа поръчката си лично на място? Къде и кога?
Да. Условията за получаване на стока от наш магазин са следните:
- Стоката е предварително заплатена по банков път/с карта
- Предварително е посочен магазина за получаване на поръчката
- Получаването се извършва САМО в работното време на партньорските магазини
- Клиентът се идентифицира и носи копие от потвърждението на поръчката
- Осигури за своя сметка съдействие за товарене на тежки предмети
⟩ Мога ли да добавям продукти към изпратена поръчка?
Да. До момента, в който поръчката не бъде натоварена и изпратена към адрес, можете да добавяте стоки. Добавянето на стоки става чрез изпращане на допълнителен e-mail, който задължително съдържа номера на вашата поръчка и точното описание на желаната стока, която да добавим.
Ако изпратите нова поръчка през системата на сайта, то тя ще бъде разглеждана като нова, отделна от предходната поръчка, и ще бъде доставена отделно със съответните транспортни разходи.
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
⟩ Какви плащания приема Studio Sense?
При нас вие можете да платите по един от следните начини:
- С банков превод
- Директен превод с карта
⟩ Безопасно ли да споделям лични данни с Studio Sense?
Да. Личните данни, телефони и адреси няма да бъдат използвани неправомерно и са обект на защита.
⟩ Каква част от моите данни стават достояние на трети страни?
Изискваме, използваме и предоставяме само онези данни, които касаят правилната и точна обработка и доставка на вашата поръчка (посочените от вас имена, адрес и телефон за доставка). Вашите данни няма да бъдат използвани за непожелани от вас рекламни кампании и маркетингови цели.
⟩ Защо фактурата ми е без касова бележка?
Касова бележка се издава само за плащания направени в брой или чрез реален/виртуален ПОС-терминал. За банкови преводи не се издава.
⟩ Защо имам само касова бележка, но не и фактура?
При покупка на стока в брой/ПОС-терминал, фактура се издава само при изрично посочено желание от страна на клиента. Издаването на фактура е възможно не по-късно 5 календарни дни от дата на плащане.
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКИ
⟩ Мога ли да върна поръчана стока?
Да. Съгласно Общите условия на сайта и ЗЗП, имате право да върнете поръчана стока и сумата за нея да ви бъде възстановена, при спазване на всички условия за това, в 14-дневен срок.
За повече информация относно условията и разходите по връщане на нерекламационна стока, моля прочетете Общи условия или попитайте на посочените в сайта телефони.
За ваше улеснение сме създали специален Формуляр за връщане на стока.
⟩ Мога ли да получа замяна на дефектен продукт?
Ако получите повредена стока, която има скрит фабричен дефект и е обект на валидна гаранция, Studio Sense ще съдейства за подмяна на стоката/заменяемата част от страна на производителя/вносителя, съгласно условията на гаранцията, дадена от производителя.
За да опишете проблема и да получите бърз отговор, моля, попълнете формуляра за връщане на стока.
⟩ Получих повредена стока, какво да правя?
Ако получите стока с транспортен дефект, следва установяването на това събитие да се извърши по време на самата доставка.
Съгласно Общите условия, имате право и трябва да проверите и установите пред куриера (или на място, при получаване на стока в магазин) физическата здравина и цялост на стоката. Ако тя е видимо повредена, счупена, смачкана, огъната, в следствие от недобросъвестна манипулация по време на транспорта, се съставя протокол, стоката се връща и се заменя с идентична нова, здрава стока. При изпълнение на тези условия, вие не дължите нищо за обратна доставка и замяната.
С приемането на стоката от куриера, се счита, че тя е получена здрава, без поражения от транспорта и всяка последващата рекламация на основание „транспортен дефект“ няма да се разглежда и приема.
ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ
⟩ Как да се регистрирам?
На началната страница www.studiosense.bg потърсете линк Създай акаунт и го последвайте.
Попълнете възможно най-подробно и точно, всички полета. Грамотното попълване на регистрационните формуляри елиминира възможни проблеми с комуникацията и доставката на поръчките ви.
Ако желаете да ви бъде издавана фактура на фирма, моля изберете тази опция и попълнете подробно и точно празните полета за данните на фирмата. При покупка и плащане от страна на физическо лице, платежният документ се издава на физическото лице.
⟩ Как да вляза в профила си?
Последвайте линка Вход на началната страница на сайта и въведете e-mail и парола, с които сте се регистрирали.
Можете да използвате и улеснената функция за вход чрез Facebook или Google.
⟩ Как да сменя паролата си?
Паролата можете да смените, когато сте влезли в своя профил. Потърсете секция "Информация за потребителя", където можете да смените своята текуща парола в две лесни стъпки.
⟩ Забравена парола?
Ако сте забравили своята парола, просто кликнете на линка "Забравена парола" под полето за въвеждане. Системата автоматично ще изпрати линк за подновяване на текущата парола на e-mail адреса, с който сте се регистрирали в сайта. Отворете e-mail-а в пощенската си кутия и последвайте линка. След смяна на паролата, можете да влезете в своя профил и да следите текущите си поръчки.
⟩ Мога ли да поръчвам без регистрация?
Не. Поради злоупотреби от недобросъвестни клиенти, към настоящия момент Studio Sense преустановява поръчките без регистрация.
ОБСЛУЖВАНЕ
⟩ Как да се свържа с Studio Sense?
Можете да се свържете с нас по един от следните начини:
• на телефон за директна връзка със сътрудник-консултант: 0893 387 943
• през Формата за контакт на сайта
• с e-mail на studiosense9@gmail.com